Welcome to anonymous blog B-)
Saya Capital I !: Maafkan aku !

Maafkan aku !



Umi , ayah . Angah minta maaf sangat-sangat , sebab angah dah buat banyak salah kat umi dah ayah . Cikgu , rakan . Saya minta maaf pade kamu semua juga kalau saye ade menipu , bongkak , memfitnah dan ape-ape sahaje yang saya lakukan pade kalian . Ya Allah , engkau ampunkanlah dosaku Ya Allah ... 

Aku harap sangat aku dimaafkan .  Amin  . Nak tahu sebab apa ? Yups , tepat sekali . Lagi 86 hari nak UPSR . Ianye semakin hampir . I hope my friends get 5A in   UPSR .   Amin  . Aku takut nak ambil  UPSR  . Aku tak tahu nape . Setiap kali aku ke sekolah , aku mesti berdebar-debar. Tak tahu nape . Moge korang sukses mase UPSR nanti . Aku nak focus dalam pelajaran . Keputusan  peperiksaan UPPM2 aku  ni , tak berape bagus . 5B ! Ya Allah , sedih sangat-sangat tau tak . Sebab tulah aku nak focus dalam pelajaran . Aku takkan sia-siakan waktu senggang aku dengan perkara yang tak  berfaedah .Aku dah serik dapat keputusan yang teruk ! Aku nak inisiatifkan diri aku ni . Harap-harap sangat , aku dapat keputusan yang baik semase percubaan  UPSR  pada bulan tujuh nanti ! Amin ...


 Yum , yum , yum , yum. sedapnye makan rambutan . Sambil menulis sambil makan rambutan . hehe :) nape ? jelly ke ? 

Aku dah banyak wat salah / silap kat Umi , Ayah , Cikgu , Saudara , Kawan , Sahabat . Aku berharap diorang semua dapat memaafkan salah / silap / dosa yang telah aku lakukan / buat kat diorang . Aku ni hanyalah insan yang lemah dan tidak kuat iman . (Tak kuat iman , means senang digoda syaitan ) Semoga hidup aku diberkati dan dirahmati oleh-Nya . Amin . Korang , aku ade satu permintaan , boleh korang doakan aku sukses dalam   UPSR  ? thanks kalau boleyh :) Hanye Allah yang dapat membalas jase sesiape yang mendoakan aku . 
 UPSR . Perkataan yang menakutkan bagi pelajar sekolah rendah . But , if pupils at SMK , perkataan PMR and SPM menakutkan diorang . Tapi , bagi aku just  SPM  yang menakutkan kalau aku dah sekolah menengah . Nak tahu nape  PMR  tak menakutkan aku ? Ahaha , Yep , tepat sekali . Aku tak de  PMR  lah ! Wuhu ! yes . But , tetap kena focus kat pelajaran kan ? kan ? kan ? ahehe :)  Jelly ? Kah3 , takyah nak jelly - jelly key ? Huhu ~ Okeylah kawan . Cik Lollipop ni dah tak tahu nak tulis ape-ape lagi , K babai 


Saya berharap saya akan dapat 5A dalam UPSR nanti . Amin

2 comments:

Copyright© IlyHye-Fa