Welcome to anonymous blog B-)
Saya Capital I !: Last Day At School :' )

Last Day At School :' )

Pejam celik , pejam celik ... Dah 6 tahun aku bersekolah di SK Bandar Tangkak ... Sekarang , tibalah waktu untuk aku and kawan-II aku berpisah dengan sekolah , kawan , cikgu and pekerja ... Rasa sebak sekali , perasaan rindu membuak-buak dalam hati ... Tak dapat aku bayangkan bagaimana suasana di sekolah menengah ... Huhu :'( Aku nak masuk asrama , tapi jika aku tak ada rezeki untuk ke asrama , maka aku akan bersekolah di SMK Ledang ... Bermacam-macam kenangan ada kat SKBT ... Aku tak akan melupakan jasa SKBT :) Aku tak tahu nak menaip apa , so aku upload aje gambar-gambar kawan aku :)

Her name is Syasya . She is very beautiful and cute , right ? ><
 The last time for them to play football which is their favourite games at field ... ><

This is Athirah . She is a kind girl :)

Best friend aku 3 orang tu,walaupon tak pakai baju sukan tetap aktif bermain pundi kacang ._.

Izzah Afrina :) She is cute right ? ><

Tengah latih budak year 4 and 5 main netball ><

Kring2 ,, beratur semua >< rehat dah tamat ><

Dok lepak kat 'payung ilmu' x ajak!Yang pakai tudung pink tu Wan and the girl beside her is Siti

Oh My English >< Cute nyer Danish ni ! :) Muahh sikit <3

Wah kawan aku >< at sekolah agama

tadaa , gadis melayu terakhir ><

Menakutkan betullah budak laki kat belakang tu >< !

Maisarah yang mempunyai suara lunak , merupakan seorang HAFIZAH sedang tekun membaca komik ><

Hei ! Korang nak tahu something ? Kawan aku , nama dia Ikmal , dia just bawak beg SAG je .. Tapi , bila bukak beg dia tu , Ya Allah ! Macam-macam benda ade . Beg dia penuh dengan makanan . Korang tau x , die bawak air panas dalam tamos and bawak maggi dalam cup tu .. Kawan aku yang lagi satu namenye Nik , die masak maggi tu kat dalam kels , pergh ! Tak sangka kawan aku ni macam ni >< haha .. K lah bye2 :P

No comments:

Post a Comment

Copyright© IlyHye-Fa