Welcome to anonymous blog B-)
Saya Capital I !: B1A4 ^^,

B1A4 ^^,

Annyeonghaseyo ... Okayy sekarang ni aku dah tergila-gilakan KPOP ! Macam mane aku boleh minat ? Haha , Tahun lepas aku ade beli majalah BK . Dalam tu ade poster BEAST ! Ya Allah , handsome giler ! Comel pulak tu ,, hah , sejak tulah aku minat KPOP ^^ And sekarang ni , aku tengah minat + sayang + tergila-gilakan B1A4 ! Ahhh ! Leader group tu ( JINYOUNG) handsome + smart + cute weyh !! Gong Chan pon same ! Baro (rappers) pon comel , begitu juga dengan Sandeul and CNU .. Oh My Korea ^^ Hehe , Sebenarnye aku tak de niat pon nak tulis panjang-panjang dalam entry kali ni . Aku just nak post gambar-gambar Group Korea yang aku suka ^^ Harap korang enjoy . And , jangan lupa follow blog aku ni . Di sini , aku sertakan Link blog Korea aku yang baru aje dicipta . Baru 1 post tentang B1A4 . aku tak sempat nak menaiplah ^^ Follow ye ! Saranghae B1A4 ^^

Rambut merah : Jin Young . Sebelah dia Gong Chan ^^ Saranghae JinChan ^^

JinYoung ^^
Jin Young and GongChan ^^ Saranghae JinChan ^^
Saranghae Luhan ^^
Gong Chan and Sandeul ^^ Kiri : Gongchan ^^

Hey ! Tak boleh nak post banyak-2 gambar , I gtg ... Bye ^^ Annyeong ^^




No comments:

Post a Comment

Copyright© IlyHye-Fa